Het einde van de Reis Thailand

19 september 2014 - Zwolle, Nederland

We zijn weer op Nederlandse bodem !!! Hebben een goede maar lange terug Reis achter de rug van maar liefs 22 uur we hebben mooie dingen mee gemaakt en het naar ons zin gehad ! Ook zijn we blij weer in nedeland te zijn en weer het Nederlands eten en ons eigen bed heerlijk en over een paar dagen weer lekker aan het werk te kunnen gaan haha
Bedankt voor jullie reacties het was weer leuk om op deze manier toch wat van jullie te horen

Groetjes Bertjan en marielle tot snel

1. Lisette:
    19 september 2014
    Welkom terug! En bedankt voor de reisverhalen!
  2. Bianca:
    19 september 2014
    Fijn dat jullie er weer zijn. Welkom terug. We vonden het erg leuk om via deze blog op de hoogte te zijn van wat jullie allemaal zien en beleven. Nu lekker uitrusten thuis.
  3. Eefke:
    19 september 2014
    Welkom thuis!!!! Eerst nog maar een paar dagen uitrusten en bijkomen voordat jullie weer aan t werk gaan.
    Vond t erg leuk om de reisverslagen te lezen en alvast wat foto's te zien. om zo toch nog de reis een beetje mee te kunnen maken. tot snel!!
  4. Marianne knoppert:
    19 september 2014
    jaja van dat werken meen je vast niet hihi maar fijn dat jullie veilig thuis zijn gekomen en nu even een jetlag weg slapen succes en tot snel

gr marianne
  5. Heidi:
    19 september 2014
    Fijn dat jullie weer veilig thuis zijn!! Ben benieuwd naar jullie verhalen!!