Dag 13

12 september 2014 - Nong Kae, Thailand

Vandaag is het al weer vrijdag volgende week is het weer voorbij
Maar nu langzamerhand gaan we relaxen minder excursies en zijn eerder in het hotel
Zo als gister hebben we de afdaling veder voorgezet van noord naar zuid
Onderweg zijn we wezen kijken bij de drijvende markt waar we met een bootje tussen door zijn gevaren wat geinig al die bootjes met vis fruit echt van alles een kleurrijk geheel
Daarna zijn we Door gereden naar de trein markt nou ik zou zeggen kijk eens op YouTube ze zitten echt met hun handel op het spoor de trein komt 8 x per dag en dan word de boel op gepakt zo dat de trein er door kan jammergenoeg hebben we de trein niet langs zien gaan
Daarna zijn we door gereden naar de apen grot ( tempel) wat echt leuk was om
Een keer mee te maken super lief ziet het er uit zo slim maar zo ( gevaarlijk) we zijn gelukkig goed gewaarschuwd zo dat we bvb niet gebeten werden nou de reisleider is er zelf bang voor dus was blij dat we weer allemaal in de bus zaten
Toen middag eten en toen jawel de 1 ste middag vrij !! Eindelijk naar het strand !! Ja hoor zijn we aangekomen op het strand begint het me een partij te regenen hè bah
De zee is wel super warm
Savond een avond markt over geweest
En nog ffe naar een kroegje
Ik zeg de dag weer goed besteed

1. Heidi:
    12 september 2014
    Jemig. Gaat snel zeg!! Geniet er nog maar lekker van dan!!!
  2. Timen jantine&kids:
    13 september 2014
    super leuk allemaal,geniet nog van jullie laatste week !!!!
  3. Arja:
    13 september 2014
    Weer hele leuke dingen gedaan!!!
    Jullie hebben al heel veel markten gezien in allerlei soorten en maten.
    Van het water tot op de rails... en dan als klap op de vuurpijl s`avonds ook nog maar even naar de markt.( wordt straks wel afkicken)
    En dan nu richting het Zuiden....Zon Zee Strand ook fijn.
    Jullie zullen vast deze week ook heel veel indrukwekkende dingen zien.
    Zijn jullie in de buurt van Chumphon of al weer een stukje lager.
    Jullie zijn nu vast lekker aan het slapen het is hier 23.39 en bij jullie?...........ik denk 5.39
    Ben benieuwd wat er voor morgen op het progamma staat.
    Ik hoop dan ook dat jullie wifi hebben en jullie leuke berichtjes weer kan lezen.;-) Have a good time
  4. Arja:
    14 september 2014
    Goedemorgen.
    Ja Vandaag is het 14 sept .
    Mariëlle`s geboortedag.... ja vandaag wordt ze al weer 25 jaar.
    Je kunt wel ver weg gaan maar toch vieren wij vandaag een beetje jou verjaardag.
    De monchou taart staat in de koelkast en de borrel staat koud.
    Van Harte Gefeliciteerd met je verjaardag en een hele fijne dag daar samen met je mannetje.( en de Groep)
    Geniet ervan en van de mooie dagen die nog komen!!!!!
    Liefs van Je Vader en Moeder ook voor Bertjan
  5. Delia bijsterbosch:
    14 september 2014
    Hoera van harte met je verjaardag hopelijk heb je vandaag een heerlijke relaxdag en word je lekker verwend gaaf al jullie verhalen en mega gave foto,s