dag 12 / 13

Dag 12
Vandaag hebben we weer een lange dag in de bus gehad maar ook wel veel mooie dingen gezien zoals een kleine fabriek waar ze shirts bedruken en kleuren erg mooi om te zien marielle heeft zelf een zakdoek bedrukt erg mooi.
Onderweg zijn we ook gestopt op een lokale markt waar veel fruit en lokale producten worden verkocht en hebben we een heerlijk bakje koffie gehad een plaatje om te zien en een genot om te drinken. (Zie foto)
Smiddags hebben we op de fiets een historische nationaal park bezichtigt met mooie tuinen en oude ruines savonds lekker een frisse duik in zwembad en heerlijk uit eten geweest.

Dag 13
Vandaag was eigenlijk een vrije dag maar hebben een excursie gedaan naar een museem dat hellfire pass heet in de oorlog moest er een spoorlijn worden aangelegt voor de jappanners om voedsel en munitie aan gelevert te krijgen hier voor hebben ze duizenden mensen in gevangenschap genomen om deze spoorlijn aan te laten leggen waaronder een paar 1000 nederlanders meer als de helf zijn tijdens deze 2 jaar van werken omgekomen aan ziektes marteling of geen voedsel hebben zelf door een berg gelopen die ze met een hamer en bijtel hebben moeten door graven/slaan errg indrukwekend hebben ook het nationaale begraafplaats bezichtingt waar duizenden mensen waaronder nederlanders zijn omgekomen.
In de middag hebben wij we de Erawan watervallen bezocht waar we in 7 verdiepingen meerdere watervallen hebben bezichtigt en lekker in het heldere water konden zwemmen tussen de vissen echt prachtig ook hebben we hier veel apen gezien.

1. Eefke:
    10 september 2014
    Tjee dag 12 en dan13 alweer. Wat gaat de tijd toch hard. Geniet er maar lekker van. Voor jullie t weten zijn jullie weer in NL.
  2. Jan Draaijer:
    10 september 2014
    Hallo Bertjan en Marielle ik heb jullie een berichtje gestuurd maar die is niet over gekomen, maar als nog van Harte Gefeliciteerd met jullie trouw dag. Wat een mooie reis hebben jullie heel veel gezien en veel plezier met elkaar maar het telt al aardig al maar geniet er nog maar van. Gr j en t.