dag 6/7/8

6 september 2014 - Chiang Mai, Thailand

Afgelopen dagen hebben we echt spetterenede dingen gedaan zoals de jungle flight dit was erg gaaf hoog in de bergen en dan naar beneden via kleine 30 platforms echt super gaaf.
Savonds hebben we heerlijk genoten van een echte thaise traditionele massage wat apart maar erg lekker was.
Volgende dag zijn we naar olifanten park geweest wat echt super mooi was hier hebben we de olifanten meerdere malen gevoerd en smiddags hebben we de olifanten gewassen in de rivier.
Savonds traditineel kantoke diner dat is normaal gehurkt eten op de grond alleen was het hier aangepast voor de touristen.
Wat we hier ook weer gezien is een hele grote avond markt en veel gezellige eet tenten en kroegen

1. Eefke:
    6 september 2014
    Klinkt als drukke dagen ;-) maar wel gaaf hoor!!!!
  2. Arja:
    6 september 2014
    Hey Bert jan en Mariëlle Je wordt wakker start de computer op.
    en dan ....Ja een berichtje uit Thailand.
    Maar liefst 3 Dagen.
    Wat een leuke dingen doen jullie olifanten wassen in een rivier lijkt mij super z`on massage hèèèrlijk... en dan zweven als een vogel tussen de boomtoppen Gaaaaf hè mochten jullie ook de Tarzan sprong doen. In een woord WAUW
    Geniet nog van de mooie dingen, en tot het volgende berichtje.
    Groetjes ons
  3. Delia bijsterbosch:
    wat gaaf allemaal
  4. Jan Draaijer:
    Test
  5. Jan Draaijer:
    6 september 2014
    Heel mooi allemaal die foto's van die olifanten en apen in de boom aan een koort.
    Lekker eten allemaal en veel gezelligheid zo te zien.
    Nou geniet er nog maar van Bertjan en Marielle.
    De Gr. Pa en Ma en Eefke.
  6. Marianne knoppert:
    7 september 2014
    hoi ik vroeg me al af hoe jullie het hadden maar dat zit volgens mmij wel goed mooie foto s hoor.en leuke dingen gedaan geniet ervan en ben benieuwd na jullie verhalen als jullie terug zijn

groetjes marianne